Панасюра, Г. С. (2016) Сутнісна характеристика моделей системи післядипломної освіти в контексті розвитку дослідницької компетентності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 48-53. ISSN 2076-586Х
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-48-54.pdf Download (413kB) | Перегляд |
Резюме
Розкрито значення компетентністного та андрагогічного підходів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено сутнісні характеристики моделей підготовки вчителя в системі післядипломної освіти: компетентнісної, диференційованої, диверсифікованої, кластерної, пролонгованої, накопичувальної. Окреслено принципи їх функціонування й педагогічні можливості. З’ясовано їх значення та ефективність у контексті розвитку дослідницької компетентності вчителя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | післядипломна педагогічна освіта ; модель підготовки вчителя ; функції вчителя ; види компетентностей ; ослідницька компетентність вчителя ; компетентнісний підхід ; адрагогічний підхід |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 11:05 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 11:05 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2208 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |