Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психологічні засади формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури

Афанасьєва, О. С. (2016) Психологічні засади формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 7-12.

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-7-12.pdf

Download (361kB) | Перегляд

Резюме

Проаналізовано найбільш релевантні аспекти формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури в контексті фундаментальних психологічних досліджень, зокрема, природа і фази формування діяльності, мотивація, самоактуалізація, креативність, чинники якості засвоєння матеріалу (афективний фільтр, типи мислення суб’єктів навчання).

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: літературознавча компетентність ; діяльність ; природа і фази формування діяльності ; мотивація ; креативність ; самоактуалізація ; афективний фільтр ; типи мислення суб’єктів навчання; зарубіжна література ; майбутні вчителі
Теми: Психологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 09:47
Останні зміни: 17 Квіт 2020 09:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2202

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу