Афанасьєва, О. С. (2016) Психологічні засади формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 7-12.
|
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-7-12.pdf Download (361kB) | Перегляд |
Резюме
Проаналізовано найбільш релевантні аспекти формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів зарубіжної літератури в контексті фундаментальних психологічних досліджень, зокрема, природа і фази формування діяльності, мотивація, самоактуалізація, креативність, чинники якості засвоєння матеріалу (афективний фільтр, типи мислення суб’єктів навчання).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | літературознавча компетентність ; діяльність ; природа і фази формування діяльності ; мотивація ; креативність ; самоактуалізація ; афективний фільтр ; типи мислення суб’єктів навчання; зарубіжна література ; майбутні вчителі |
Теми: | Психологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Квіт 2020 09:47 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 09:47 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2202 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |