Атаманчук, Ю. М. (2009) Партнерські відносини викладача і студента в навчанні: за і проти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 138-142.
|
Text
164-138-143.pdf Download (520kB) | Перегляд |
Резюме
Розглядаються складнощі використання партнерських відносин в навчанні, як з онтологічних причин, так і через особливості українського культурного типу, де домінують несиметричні відносини суб'єктно-об'єктного типу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | взаємодія ; діяльність ; автономія ; відповідальність ; технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 06:32 |
Останні зміни: | 23 Лип 2019 11:13 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1787 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |