Куліш, Р. В. (2009) Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. с. 38-43.
|
Text
164-38-43.pdf Download (515kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розкрито умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів шляхом удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інтерактивні прийоми ; педагогічна практика ; етапи практики ; якості вчителя |
Теми: | Педагогічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лип 2019 13:28 |
Останні зміни: | 19 Лип 2019 13:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1762 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |