Шара, С. О. (2009) Модель особистісного і професійного зростання молодого викладача вищого навчального закладу непедагогічного профілю. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 145-151.
|
Text
163-145-151.pdf Download (530kB) | Перегляд |
Резюме
Автор описує прогностичну модель особистісного і професійного зростання молодого викладача вищого навчального закладу непедагогічного профілю для ефективного вирішення завдань удосконалення даного процесу, аналізу загальних закономірностей зростання особистості викладача. Подається характеристика рівнів його особистісного і професійного зростання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | модель; модель особистісного і професійного зростання ; рівні особистісного і професійного зростання ; молодий викладач вищого навчального закладу непедагогічного профілю |
Теми: | Педагогічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лип 2019 11:03 |
Останні зміни: | 19 Лип 2019 11:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1752 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |