Прозор, О. П. (2009) Організація мікрогрупової аудиторної навчальної діяльності студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 117-120.
|
Text
163-117-120.pdf Download (509kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядається методика організації мікрогрупової діяльності. Наведено приклад формування мікрогруп на основі тесту Хані-Мамфорда.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | мікрогрупа ; тест ; модель |
Теми: | Педагогічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лип 2019 08:59 |
Останні зміни: | 19 Лип 2019 08:59 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1745 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |