Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Самопочуття і настрій студентів як показники ефективності педагогічної технології

Назаренко, Н. В. (2009) Самопочуття і настрій студентів як показники ефективності педагогічної технології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (163). с. 105-108.

[img]
Перегляд
Text
163-105-108.pdf

Download (694kB) | Перегляд

Резюме

У статті представлено результати дослідження ефективності розробленої інтеграційної технології навчання природничих дисциплін. Проаналізовано самопочуття і настрій студентів на заняттях як критерії ефективності навчального процесу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: педагогічна технологія ; самопочуття ; настрій ; ефективність педагогічної технології
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Лип 2019 08:34
Останні зміни: 19 Лип 2019 08:34
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1742

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу