Корєшкова, С. П. (2009) Сумісне навчання як досвід інноваційних процесів в освіті Австралії. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 163). с. 95-98.
|
Text
163-95-98.pdf Download (509kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається досвід використання колаборативного навчання у вищій інженерній освіті Австралії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | колаборативне навчання ; інновація ; проектна робота ; курсові проекти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лип 2019 13:40 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 09:08 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1739 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |