Зіноватна, О. М. (2009) Вища освіта в США: навчальний компонет у магістерських програмах різного типу. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 163). с. 82-86.
|
Text
163-82-86.pdf Download (514kB) | Перегляд |
Резюме
У статті поданий теоретичний аналіз особливостей магістерської освіти у США. Висвітлюються завдання та компоненти курікулуму різних типів магістерських програм, окреслюються прийнятні напрямки щодо реформування ступеневої освіти в Україні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Болонський процес ; ступенева освіта ; магістерські програми ; академічні і професійні ступені ; особливості магістерського курікулуму ; міждисциплінарні навчальні курси |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лип 2019 13:18 |
Останні зміни: | 16 Квіт 2020 21:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1736 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |