Коваленко, О. І. (2009) Обдарованість як багатогранне явище. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 157). с. 82-86.
|
Text
157-82-86.pdf Download (491kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовано психолого-педагогічний зміст категорії обдарованості, висвітлено його зв’язок з такими близькими поняттями як здібності, талановитість, творчість. Визначено основні характерні риси обдарованої особистості. Обґрунтовано необхідність привернення уваги педагогів загальноосвітнього навчального закладу до специфіки роботи з обдарованими дітьми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | обдарованість особистості ; робота з обдарованими дітьми |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 13:07 |
Останні зміни: | 17 Квіт 2020 13:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1591 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |