Мішіна, Л. М. (2009) Феноменологія інтелектуально-творчої обдарованості. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). с. 84-89.
|
Text
142-82-87.pdf Download (496kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовано соціально-психологічний аспект інтелектуально-творчої обдарованості особистості. Акцентовано увагу на проблемах формування та розвитку творчості людини в умовах соціуму.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | творчі здібності особистості ; розвиток творчої особистості |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 05 Лип 2019 11:37 |
Останні зміни: | 05 Лип 2019 11:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1540 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |