Кравцов, В. О. (2009) Педагогічна рефлексія як фактор формування методологічної культури майбутнього вчителя. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). с. 65-70.
|
Text
142-63-68.pdf Download (492kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлюються теоретичні засади та практичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | методологічна культура вчителя |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 05 Лип 2019 11:11 |
| Останні зміни: | 05 Трав 2020 10:11 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1535 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




