Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Теоретичні підходи до проектування компонентів навчання географії у загальноосвітній школі

Козаченко, І. О. (2009) Теоретичні підходи до проектування компонентів навчання географії у загальноосвітній школі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 142). с. 54-58.

[img]
Перегляд
Text
142-52-56.pdf

Download (487kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються питання сутності процесу навчання, проектування його структури, надається опис компонентів навчання географії у загальноосвітній школі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: навчальний процес в школі ; компоненти навчального процесу ; навчання географії
Теми: Природничі науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 05 Лип 2019 10:51
Останні зміни: 17 Квіт 2020 13:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1531

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу