Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дидактичні можливості міжпредметної інтеграції при вивченні мовознавчих дисциплін студентами спеціальності "Початкове навчання"

Потєха, Л. І. (2009) Дидактичні можливості міжпредметної інтеграції при вивченні мовознавчих дисциплін студентами спеціальності "Початкове навчання". Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 107-114.

[img]
Перегляд
Text
131-107-114.pdf

Download (504kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності „Початкове навчання”.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: інтегроване навчання у ВНЗ ; інтегровані заняття з мовознавчих дисциплін у ВНЗ
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 20 Лип 2018 11:35
Останні зміни: 20 Лип 2018 11:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1297

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу