Добридень, А. В. (2008) Мотиви самоосвітньої діяльності старшокласників. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 33-37.
|
Text
129-33-37.pdf Download (484kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається проблема мотиваційної сфери старшокласників. Розглянуто особливості мотивації даного віку та виділено чотири основні групи мотивів, що стимулюють учнів до самоосвітньої діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | стимулювання самоосвіти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 04 Лип 2018 13:26 |
Останні зміни: | 04 Лип 2018 13:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1137 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |