Сива, Ю. В. (2008) Методологічні підходи до означення суті, змісту та основних напрямів полікультурної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 121-125.
|
Text
121-121-125.pdf Download (478kB) | Перегляд |
Резюме
У статті проаналізовано історичні та соціокультурні фактори, що сприяли зародженню та розвитку полікультурної освіти, розкрито суть поняття полікультурної освіти, переглянуто основні цілі та завдання полікультурної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | полікультурна освіта ; цілі, завдання, напрями полікультурної освіти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Черв 2018 11:45 |
Останні зміни: | 22 Черв 2018 11:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1083 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |