Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 85-90.
|
Text
119-85-90.pdf Download (479kB) | Перегляд |
Резюме
У статті на основі розгляду психічних функцій мислення і діяльності визначено сутність і класифіковано художньо-композиційні здібності студентів, а також виявлено педагогічні концепти їх розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | образотворчі здібності студентів ; класифікація здібностей |
Теми: | Мистецтво Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 22 Черв 2018 10:26 |
Останні зміни: | 11 Квіт 2020 19:59 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1067 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |