Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів

Пічкур, М. О. (2008) Психолого-педагогічні основи класифікації і розвитку художньо-композиційних здібностей студентів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 85-90.

[img]
Перегляд
Text
119-85-90.pdf

Download (479kB) | Перегляд

Резюме

У статті на основі розгляду психічних функцій мислення і діяльності визначено сутність і класифіковано художньо-композиційні здібності студентів, а також виявлено педагогічні концепти їх розвитку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: образотворчі здібності студентів ; класифікація здібностей
Теми: Мистецтво
Педагогічні науки
Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 22 Черв 2018 10:26
Останні зміни: 11 Квіт 2020 19:59
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1067

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу