Використання методу усної історії при вивченні теми «Україна в роки Другої світової війни. Остарбайтери» у шкільному курсі «Історія України»

Синявська, Л. І. (2017) Використання методу усної історії при вивченні теми «Україна в роки Другої світової війни. Остарбайтери» у шкільному курсі «Історія України». Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал (4). pp. 134-136.

[img]
Preview
Text
2017.pdf

Download (279kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються різні аспекти використання методу усної історії при вивченні шкільного курсу «Історія України» в 11-му класі. Зазначається, що залучення до усного інтерв'ювання учнів сприяє формуванню у них самостійного і невимушеного погляду на історичні події, виховує терпимість і толерантність, допомагає встановленню зв'язків між генераціями і пізнанню досвіду старших людей. Зроблено висновок про те, що задіяння молоді в усноісторичних проектах може стати потужним знаряддям відходу від спадщини тоталітаризму, без чого неможлива побудова громадянського суспільства в нашій державі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: метод, усна історія, метод усної історії
Subjects: Historical sciences
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Jan 2018 15:46
Last Modified: 18 Jan 2018 15:46
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/810

Actions (login required)

View Item View Item