Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі

Тарасенкова, Н. А. and Коваленко, О. (2015) Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12Б). pp. 31-35.

[img]
Preview
Text
education-3-12b-7.pdf

Download (152kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена семіотичним і семантичним особливостям математичних задач , які встановлюються в процесі викладання математики студентам в початковій школі . Отримані дані проаналізовані та експериментально підтверджені.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Освіта початкової школи ; навчання ; навчання математики ; математичні задачі ; зміст і особливості семіотичних завдань
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 15 Sep 2016 13:20
Last Modified: 31 May 2021 09:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/744

Actions (login required)

View Item View Item