Тарасенкова, Н. А. and Коваленко, О. (2015) Зміст і семіотичні особливості математичних задач, що використовуються як засіб навчання в початковій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12Б). pp. 31-35.
|
Text
education-3-12b-7.pdf Download (152kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена семіотичним і семантичним особливостям математичних задач , які встановлюються в процесі викладання математики студентам в початковій школі . Отримані дані проаналізовані та експериментально підтверджені.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Освіта початкової школи ; навчання ; навчання математики ; математичні задачі ; зміст і особливості семіотичних завдань |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Sep 2016 13:20 |
Last Modified: | 31 May 2021 09:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/744 |
Actions (login required)
View Item |