Нінова, Т. С. (2017) Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№17-18). с. 159-167. ISSN 2076-586Х
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text adminojs,+22.pdf Download (187kB) | 
Резюме
Розглянуто питання необхідності вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів до діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Проведено аналіз понять «готовність до діяльності», «готовність майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів». Установлено найважливіші складники у структурі готовності майбутніх педагогів, які необхідні вчителю початкової школи для ефективної діяльності в галузі екологічної освіти і виховання молодших школярів. Визначено педагогічні вміння й сучасні професійні функції, якими повинен оволодіти майбутній учитель для такого виду діяльності.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Готовність до діяльності ; готовність майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів ; структурні компоненти готовності ; педагогічні вміння ; професійні функції педагога ; система екологічних знань ; екологічна свідомість і культура вчителя. | 
| Теми: | Екологія Педагогічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 17 Січ 2025 11:12 | 
| Останні зміни: | 17 Січ 2025 11:12 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6772 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



