Елементи, в яких тема: "Екологія"
Група по: Автори | Тип елементу Число елементів на цьому рівні: 43. SSharyi, V., Sotula, O., Denysenko, V. (2019) Development of the innovative environmental and economic system in Ukraine = Розвиток інноваційної еколого-економічної системи в Україні : [collective monograph] / за ред. : V. Khudolei, T. Ponomarenko. Інший. OKTAN PRINT s.r.o., Prague. Shpak, V., Moysiyenko, I., Ninova, T. (2022) Development of ecological consciousness of future primary school teachers in the process of professional training. SHS Web of Conferences 142. с. 1-8. Shpak, V., Moysiyenko, I., Ninova, T. (2022) Development of ecological consciousness of future primary school teachers in the process of professional training. ICHTML (V.142). с. 1-8. ІІгнатенко, І. А. (2009) Екологія тварин : навч. посіб. [Навчальний матеріал] ААндрусяк, Н. О. (2019) Напрями зміцнення еколого-економічної конкурентоспроможності регіонів на основі аналізу синхронності динаміки системоутворюючих показників. Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики (№ 5). с. 28-36. Андрусяк, Н. О. (2019) Пріоритети забезпечення еколого-економічної конкурентоспроможності регіонів. Modern economics (№ 16). с. 6-10. Андрусяк, Н. О. (2019) Обґрунтування впровадження атмосферної ренти як чинника стимулювання еколого-економічної конкурентоспроможності регіону. Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : наук.-вироб. журн. (№ 4). с. 143-148. Андрусяк, Н. О. (2018) Напрями розвитку еколого-економічної конкурентоспроможності: досвід розвинених країн для Українських реалій. Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики (№ 12). с. 60-74. Андрусяк, Н. О. (2019) Індекс еколого-економічної конкурентоспроможності країни та регіону: підходи до визначення та вибору складників. Причорноморські економічні студії (№ 41). с. 152-156. Андрусяк, Н. О. (2018) Світовий досвід управління еколого-економічною конкурентоспроможністю регіонів. Бізнес-навігатор (№ 6). с. 145-150. ББаранова, М. С., Спрягайло, О. В. (2019) Оцінка інтенсивності шумового навантаження у м. Черкаси. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 178-180. Бардадим, О. В., Цимбал, О. Ю. (2018) Розвиток творчого й критичного мислення на заняті з хімічної екології. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 452-454. Біда, О. А., Хомич, Л. О., Прокопенко, Л. І. (2008) Наступність при здійсненні екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку та першокласників на міжпредметній основі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 129). с. 10-14. Білик, В. В. (2020) Сучасні стратегічні пріоритети управління еколого-економічною безпекою. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління, Т.31 (№ 4). с. 79-82. ГГайсанюк, Т. О., Спрягайло, О. В (2019) Оцінка якості стічних вод м. Черкаси. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 180-181. Герасимова, І. В. (2006) Психолого-педагогічні умови формування екологічної особистості. Підготовка соціальних працівників до формування здорового способу життя дітей та молоді. с. 195-198. Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2019) Психолого – педагогічні умови формування екологічної культури молодшого школяра. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.). с. 21-25. Голуб, Ю. М., Кононенко, О. Ю. (2019) Екологічна поведінка населення як об’єкт географічного дослідження. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 181-182. Горьова, А. А., Спрягайло, О. В. (2019) Утилізація енергозберігаючих ламп та елементів живлення в м. Черкаси: проблеми та перспективи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 182-183. ДДудка, К. І. (2019) Структура використання лісоресурсного потенціалу Черкаської області. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 184-186. ККадол, Ф. В. (2009) Экологическая деятельность старшеклассников: сущность, структура и содержание. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (164). с. 21-25. Комлєв, Д. А., Гаврилюк, М. Н. (2019) Очисні споруди м. Черкаси та оцінка ефективності їхнього функціонування. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 188-189. Кравцова, А. В., Компанієць, Ю. О., Осипенко, В. В. (2019) Біолого-екологічний аналіз флори газонів міста Сміла. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 146-148. Кучай, Т. П. (2007) Екологічне виховання у Великій Британії як складова екологічної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 33-39. Кучай, Т. П. (2008) Проблеми екологічної підготовки фахівців у діяльності міжнародних організацій. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 119). с. 54-59. ISSN кого Кучай, Т. П. (2008) Аналіз українського досвіду підготовки учителів англійської мови до екологічного виховання. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 94-97. Кучай, Т. П. (2008) Екологічна освіта - глобальна проблема сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 132). с. 69-72. ЛЛінєвич, К. А. (2007) Підготовка творчого вчителя в процесі екологічної освіти (з досвіду роботи). Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 43-48. ННінова, Т. С. (2017) Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів до екологічної освіти і виховання молодших школярів. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки» (№17-18). с. 159-167. ISSN 2076-586Х Нінова, Т. С., Шарабура, В. В. (2022) Технологія формування екологічної компетентності учнів на основі учнівських запитів (INQUIRY BASED LEARNING). The 8 th International scientific and practical conference “International scientific innovations in human life” (February 16-18, 2022). с. 282-288. Нінова, Т. С., Шпак, В. П. (2019) Діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності майбутніх учителів нової української школи. Засоби навчальної та науково-дослідної : зб. наук. праць (№ 53). с. 23-39. ISSN 2312-1548 ППархомчук, С. М. (2008) Формування досвіду екологічно-грамотної поведінки учнів у соціальному середовищі. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 109-114. ISSN к Пелипенкo, І. В., Рогальська, Н. В., Нікітська, Ю. М. (2020) Педагoгiчнi засади фoрмування екoлoгiчних знань дiтей дoшкiльнoгo вiку : магістерська робота. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси. Процишина, В. В., Спрягайло, О. А. (2019) Фітотоксичність урбаноземів міста Черкаси. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 189-191. ССасі, Н. В. (2008) Проблема відповідальності вчителя за екологічну вихованість молодших школярів у педагогічній системі В. О. Сухомлинського. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 131). с. 140-144. Совгіра, С. В. (2008) Світоглядний потенціал майбутніх учителів екології. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 108-117. Совгіра, С. В. (2008) Методологічні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 134-138. Совгіра, С. В. (2007) Непередбачувані наслідки взаємодії людини і природи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (115). с. 109-118. Стрoкaнь, В. А., Чичук, А. П., Михальчук, О. А. (2020) Підгoтoвкa мaйбутніх вихoвaтелів дo фoрмувaння екoлoгічнo мoтивoвaнoї пoведінки дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку : магістерська робота. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси. ТТищенко, А. Р., Спрягайло, О. А. (2019) Використання кульбаби лікарської (taraxacum officinale l.) для індикації стану урбанізованого середовища. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 191-193. ШШвидка, С. О. (2008) Культурна взаємодія як складова екокультури особистості майбутнього соціального педагога. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 123). с. 154-158. ЯЯкименко, О. Г. (2008) Формування естетичного світосприйняття у студентської молоді. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 122). с. 147-154. Ярошенко, Н. П., Конограй, В. А. (2019) Фіторізноманіття заплави річки Тясмин (моніторинг та охорона). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 153-155. |