Акуленко, І. and Гнезділова, К. М. (2019) Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 117). pp. 12-16.
![]() |
Text
Nz_p_2019_177(1)__3.pdf Download (382kB) |
Abstract
Мета статті – описати здійснений аналіз результатів опитування вчителів математики щодо реалізації ними традиційної методики навчання учнів доведень математичних фактів на етапах мотивації доведення, роботи з формулюванням теореми та обґрунтувати напрями вдосконалення змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики в контексті організації роботи з теоремою на цих етапах.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Вчителі математики ; ї робота з теоремою ; методика навчання учнів доведень математичних фактів |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 08 Jan 2025 12:49 |
Last Modified: | 08 Jan 2025 12:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6753 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |