Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення

Акуленко, І. and Гнезділова, К. М. (2019) Перебудова змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики – потреба сьогодення. Наукові записки. Серія: Педагогічна науки (№ 117). pp. 12-16.

[img] Text
Nz_p_2019_177(1)__3.pdf

Download (382kB)

Abstract

Мета статті – описати здійснений аналіз результатів опитування вчителів математики щодо реалізації ними традиційної методики навчання учнів доведень математичних фактів на етапах мотивації доведення, роботи з формулюванням теореми та обґрунтувати напрями вдосконалення змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики в контексті організації роботи з теоремою на цих етапах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Вчителі математики ; ї робота з теоремою ; методика навчання учнів доведень математичних фактів
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Jan 2025 12:49
Last Modified: 08 Jan 2025 12:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6753

Actions (login required)

View Item View Item