Шпак, В. П. and Нінова, Т. С. (2022) Управління дослідницькою діяльністю учнів Нової української школи як основа формування креативного мислення. Збірник наукових праць Національної академії Державно прикордонної служби України (№1,Ч.2). pp. 230-250.
![]() |
Text
987-Текст статті-2051-1-10-20220517.pdf Download (336kB) |
Abstract
У статті акцентовано на тому, що серед актуальних і перспективних проблем сучасної педагогічної науки особливого значення набуває необхідність формування креативного мислення учнів Нової української школи в ході їхньої дослідницької діяльності. Орієнтуючись на психологічні теорії творчості та інтелекту, автори обґрунтовують нагальну потребу в принципових змінах професійної діяльності учителів початкової школи, що зумовлено впливом новітніх моделей, інструментів і послуг в контексті реформування початкової освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Управління ; дослідницька діяльність ; креативне мислення ; формування ; критерії й показники ; рівні формованості креативного мислення ; Нова українська школа. |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 20 Dec 2024 14:33 |
Last Modified: | 16 Jan 2025 14:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6722 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |