Шафорост, Ю. А. and Шпак, В. П. (2024) Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти. Вісник науки та освіти (№ 9). pp. 1111-1125. ISSN 2786-6165
![]() |
Text
15328-Текст статті-15392-1-10-20241012.pdf Download (326kB) |
Abstract
У статті досліджуються методологічні аспекти впровадження едьютейнменту в систему хімічної освіти, що стає все більш актуальним у сучасних педагогічних практиках. Едьютейнмент як навчальний підхід, який поєднує елементи освіти та розваг, з’явився відносно недавно, однак його історичні корені сягають більш ранніх періодів розвитку методики викладання хімії. У роботі розглядаються основні етапи еволюції цього феномену у контексті хімічної освіти та аналізуються передумови його інтеграції у навчальний процес. Стаття акцентує увагу на важливості методологічного підходу до дослідження едьютейнменту у хімічній освіті, пропонує можливі шляхи його вдосконалення та демонструє перспективи для подальших досліджень у цій галузі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Едьютейнмент ; хімічна освіта ; методологія ; гейміфікація ; інтерактивне навчання ; історія педагогіки ; критичне мислення ; мультимедійні технології. |
Subjects: | Хімічні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Dec 2024 14:31 |
Last Modified: | 12 Dec 2024 14:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6711 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |