Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти

Шафорост, Ю. А. and Шпак, В. П. (2024) Методологічні аспекти дослідження едьютейнменту в контексті історії хімічної освіти. Вісник науки та освіти (№ 9). pp. 1111-1125. ISSN 2786-6165

[img] Text
15328-Текст статті-15392-1-10-20241012.pdf

Download (326kB)

Abstract

У статті досліджуються методологічні аспекти впровадження едьютейнменту в систему хімічної освіти, що стає все більш актуальним у сучасних педагогічних практиках. Едьютейнмент як навчальний підхід, який поєднує елементи освіти та розваг, з’явився відносно недавно, однак його історичні корені сягають більш ранніх періодів розвитку методики викладання хімії. У роботі розглядаються основні етапи еволюції цього феномену у контексті хімічної освіти та аналізуються передумови його інтеграції у навчальний процес. Стаття акцентує увагу на важливості методологічного підходу до дослідження едьютейнменту у хімічній освіті, пропонує можливі шляхи його вдосконалення та демонструє перспективи для подальших досліджень у цій галузі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Едьютейнмент ; хімічна освіта ; методологія ; гейміфікація ; інтерактивне навчання ; історія педагогіки ; критичне мислення ; мультимедійні технології.
Subjects: Хімічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Dec 2024 14:31
Last Modified: 12 Dec 2024 14:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6711

Actions (login required)

View Item View Item