Партнерство та співпраця в системі «школа-влада-громада» з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища початкової школи

Зорочкіна, Т. and Байдюк, Н. В. and Литвин, І. М. (2024) Партнерство та співпраця в системі «школа-влада-громада» з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища початкової школи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 133-138.

[img] Text
_Вісник_3-2024_МАКЕТ-133-138.pdf

Download (252kB)

Abstract

У статті розглянуто питання партнерства та співпраці між школою, владою та громадою з метою створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища в початковій школі. Акцент зроблено на важливості об'єднання зусиль різних соціальних інституцій для забезпечення інформаційно-освітнього середовища. Встановлено, що партнерство школи з владою і громадою сприяє модернізації освітнього процесу, впровадженню новітніх цифрових технологій та розробці освітніх програм, що відповідають викликам XXI століття. У дослідженні також розглянуто основні напрями співпраці в між школою, владою та громадою: культурно-просвітницький, інформаційний, профорієнтаційний, фізкультурно-оздоровчий, екологічний, соціально-громадянський, інноваційно-цифровий. Висвітлено ключові умови ефективного партнерства задля створення інноваційного інформаційно-освітнього середовища в початковій школі: прозорість, рівноправність, системний підхід, інтеграція ресурсів і постійний діалог та інші.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: партнерство ; співпраця ; школа ; влада ; громада ; інноваційне інформаційно-освітнє середовище ; початкова школа ; громадсько-активні школи
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 07 Nov 2024 12:51
Last Modified: 07 Nov 2024 12:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6674

Actions (login required)

View Item View Item