Стартапи як форма підприємницької діяльності в соціокультурній сфері

Кириченко, А. Є. and Тимошенко, Ю. В. (2023) Стартапи як форма підприємницької діяльності в соціокультурній сфері. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 363-366.

[img] Text
Збірник Родзинка_2023-363-366.pdf

Download (707kB)

Abstract

В статті говориться, що нині стартапи набувають популярності серед підприємців-початківців як у світі, так і в Україні. Для бізнесменів є можливість здобути фінансування, підтримку і втілити в реальність певну ідею, а для цього треба створити новітній та цікавий продукт, який зайде на ринок і зможе вдало проіснувати протягом багатьох років. Стартап-проєкти можуть бути в будь-якій сфері життя, потрібне лише нестандартне мислення та творчість і тоді ідея сподобається споживачам та буде приносити прибуток, створювати робочі місця, задовольнити потреби і запити споживачів культурних благ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стартапи ; ринок ; культурні індустрії ; креативні індустрії ; стартап-проєкти ; споживачі ; інноваційний сегмент ; соціокультурна сфера ; український бізнес ; дорогоцінний пластик ; розумна країна
Subjects: Економічні науки
Соціальна робота
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Oct 2024 12:25
Last Modified: 18 Oct 2024 12:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6661

Actions (login required)

View Item View Item