Ковтун, Н. О. and Новіков, А. Д. (2019) Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.). pp. 133-136.
![]() |
Text
17.pdf Download (293kB) |
Abstract
Нині рекламодавці намагаються збільшити свою цільову аудиторію, активно інтегруючи приховану рекламу у відеоігри на різних платформах, особливо тих, які працюють на операційних системах Android та IOS. Найбільш поширеним різновидом реклами у відеоіграх різних жанрів є, безумовно, статичний продакт-плесмент, менш поширеними – динамічний та інтерактивний. Обрана нами тема набуває нині особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | родакт плейсмент ; відеоігри ; рекламні ігри |
Subjects: | Масова комунікація Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Oct 2024 13:49 |
Last Modified: | 15 Oct 2024 13:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6618 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |