Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів

Ковтун, Н. О. and Новіков, А. Д. (2019) Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2019 р.). pp. 133-136.

[img] Text
17.pdf

Download (293kB)
Official URL: http://doi.org/10.31617/k.knute.2019-03-19.45

Abstract

Нині рекламодавці намагаються збільшити свою цільову аудиторію, активно інтегруючи приховану рекламу у відеоігри на різних платформах, особливо тих, які працюють на операційних системах Android та IOS. Найбільш поширеним різновидом реклами у відеоіграх різних жанрів є, безумовно, статичний продакт-плесмент, менш поширеними – динамічний та інтерактивний. Обрана нами тема набуває нині особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: родакт плейсмент ; відеоігри ; рекламні ігри
Subjects: Масова комунікація
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 15 Oct 2024 13:49
Last Modified: 15 Oct 2024 13:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6618

Actions (login required)

View Item View Item