Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів)

Bondarenko, T. H. and Koval, S. V. (2024) Ethical and didactic principles conducting media events for the formation of media and informational literacy of schoolchildren (Етико-дидактичні засади проведення медіаівентів для формування інфомедійної грамотності школярів). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). pp. 163-168. ISSN 27104656

[img] Text
28.pdf

Download (316kB)
Official URL: https://doi.org/10.32782/2710-4656/2024.3.2/26

Abstract

Статтю присвячено етико-дидактичним засадам, згідно з якими варто проводити медіаівенти для формування інфомедійної грамотності школярів. Наголошено на значущості медіаграмотності як магістральної навички людини ХХІ століття. Представлено дефініції базисних понять, що стосуються інфомедійної грамотності та її формування в старшокласників (медіаінформаційна грамотність, медіаграмотність, факт, судження, фейк, дипфейк, типи маніпуляцій та ін.).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Медіаграмотність ; інфомедійна грамотність ; івент ; етика ; факт ; судження ; фейк ; дипфейк ; фактчекінг ; верифікація
Subjects: Масова комунікація
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Бондаренко Тетяна Григорівна
Date Deposited: 04 Oct 2024 12:28
Last Modified: 04 Oct 2024 12:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6510

Actions (login required)

View Item View Item