Pohribna, O. O., Nadtochii, O. L. (2024) Methodology of creating a news note for corporate websites of higher education institutions (Методологія створення новинної замітки для корпоративних сайтів закладів вищої освіти). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (3). с. 189-196. ISSN 27104656
|
Text
32.pdf Download (352kB) |
Резюме
У статті проаналізовано методологію і специфіку створення новинної замітки для корпоративних ресурсів закладів вищої освіти. Досліджено корпоративні сайти черкаських ЗВО: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаський державний технологічний університет, Східноєвропейський університет імені Рауфа Аблязова, Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України, Черкаська медична академія.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | новинна замітка ; корпоративний сайт ; інфопривід ; правила наближення інтересів ; соціальна значущість інформації ; стандарти подання новин. |
| Теми: | Журналістика Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
| Користувач, що депонує: | Погрібна Олена Олександрівна |
| Дата внесення: | 04 Жов 2024 11:30 |
| Останні зміни: | 04 Жов 2024 11:34 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6502 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




