Кеба, М. А. and Титаренко, О. І. (2024) Розвиток лексичної компетентності учнів середньої школи за допомоги використання спортивних ігор на уроках німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 60-62.
Text
Збірник Черкаси-60-62.pdf Download (311kB) |
Abstract
На сьогоднішній день використання рухливих ігор є дуже важливим, оскілки воно поліпшує здоров’я, сприяє вивченню та закріпленню нової чи вже пройденої лексики. Гра є чудовим балансом між навчанням та дозвіллям, який так потрібен у новій українській школі. Як вже було зазначено, існує безліч видів рухливої діяльності для учнів, найголовнішим – є правильний вибір гри, який залежить від мети та обраної лексики. Обираючи певну руханку, слід також пам’ятати про смаки та вподобання учнів, оскільки лише за умови насолоди активністю діти почнуть вчити лексику.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Метод асоціативних символів ; спортивний метод Громико ; метод повного фізичного відтворення ; total physical response ; ігри естафети ; Олімпійський урок ; ігрова гімнатиска ; спортивні ігри ; уроки німецької мови |
Subjects: | Фізкультура і спорт Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Jun 2024 11:31 |
Last Modified: | 13 Jun 2024 11:31 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6387 |
Actions (login required)
View Item |