Виклики доби дистанційної освіти та їх подолання з допомогою цифрових інструментів

Гриценко, Н. М. and Овсієнко, Л. О. (2024) Виклики доби дистанційної освіти та їх подолання з допомогою цифрових інструментів. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 32-37.

[img] Text
Збірник Черкаси-32-37.pdf

Download (471kB)

Abstract

Брендом у сучасній шкільній освіті стало змішане навчання- blended learning, у якому поєднані два підходи : частина освітнього процесу відбувається онлайн, а частина – безпосередньо в класі. Навчання також може здійснюватися асинхронно, коли частина матеріалу дається учням для самостійного опрацювання, а інша вивчається синхронно – це можна робити як очно, так і дистанційно. Це дозволяє отримати гнучкий графік для груп учнів із різними рівнями навчальних досягнень та з різними потребами, сприяє індивідуалізації навчання, зростанню його ефективності й поліпшенню доступності .Так у малій школі , де немає висококваліфікованого вчителя іноземної мови, можна взяти уроки онлайн-курсу найкращих вчителів країни й поєднати їх із модерацією й матеріалами від учителів, які безпосередньо працюють із дітьми в класі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: COVID-19 ; освітній процес ; змішане навчання ; blended learning ; асинхронне навчання ; дистанційна освіта
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 May 2024 13:38
Last Modified: 17 May 2024 13:38
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6304

Actions (login required)

View Item View Item