Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи

Гнезділова, К. М. (2022) Ідея новаторства у педагогічній спадщині О. А. Захаренка та її реалізація в умовах нової української школи. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 34-38.

[img] Text
Захаренко (1).2022-34-39.pdf

Download (311kB)

Abstract

Ідеї новаторства О. Захаренка знаходять своє втілення в умовах Нової української школи. Адже провідні ідеї видатного педагога: інновації, партнерство, дитиноцентризм стали ключовими положеннями у Концепції «Нова українська школа». Провідну роль у розкритті особистісного потенціалу дитини, розвитку її здібностей, якостей, можливостей О. Захаренко надає вчителеві, який має постійно прагнути до втілення нових ідей в організації освітньо-виховного процесу. Саме такі вимоги висуваються до сучасного вчителя Нової української школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Новаторство О. Захаренка ; Нова українська школа ; інновації ; партнерство ; дитиноцентризм
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Apr 2024 08:03
Last Modified: 17 Apr 2024 08:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6243

Actions (login required)

View Item View Item