Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід

Десятов, Т. М. (2014) Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід. Монографія. pp. 6-30.

[img] Text
каф.монограф.-6-30.pdf

Download (371kB)

Abstract

Зі статті бачимо, що в різних країнах аналіз ринку праці та формування професійних стандартів здійснюється за різними методиками, хоча фактично в основу кожної покладено метод функціонального аналізу. Узагальнення методів й механізмів аналізу потреб ринку праці в країнах ЄС дало можливість встановити, що, незважаючи на різні підходи до виявлення проблем і тенденцій розвитку ринку праці та залучення різних державних і приватних структур до досліджень, зусилля європейських країн спрямовані на постійний моніторинг ринку праці, своєчасне виявлення актуальних проблем, прогнозування й аналіз затребуваних професій, кваліфікацій та компетенцій на державному, регіональному, галузевому рівнях та адекватне відображення результатів досліджень у програмах навчальних закладів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Професійні стандарти ; ринок праці ; країни ЄС ; система освіти ;кваліфікаційні стандарти ; стандарти якості діяльності ; професійна освіта ; вища школа
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Apr 2024 08:27
Last Modified: 12 Apr 2024 08:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6213

Actions (login required)

View Item View Item