Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами=Psychological and pedagogical support of distance educational process of children with special educational needs

Ніколаєску, І. О. and Михальчук, О. О. and Нікітська, Ю. М. (2022) Психолого-педагогічний супровід дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами=Psychological and pedagogical support of distance educational process of children with special educational needs. International Partnership and Cooperation of Ukraine in Wartime : Collective monograph. pp. 301-311.

[img] Text
04_01_Nikolaesku_Mykhalchuk_Nikitska.pdf

Download (273kB)

Abstract

У розділі проаналізовано, що в умовах воєнних дій освітній простір України зазнав суттєвих та негативних змін. Констатовано, що впровадження позитивного зарубіжного досвіду використання дистанційного навчання, значно поліпшить ефективність організації дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. Визначені головні цілі та завдання психолого-педагогіч�ного супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання. Досліджено, що особливе значення в організації дистанційного навчання відіграє знання та дотримання норм мережевого етикету, що істотно по�значається на формуванні психологічно комфортного освітнього середовища. Окреслено труднощі до яких мають бути готові педагоги у процесі супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання. Схарактеризовані принципи та проаналізовано структуру корекційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що у структуру психолого-педагогічного супроводу дистанційного освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами доцільно включити реалізацію здоров’язбережувальних технологій. Проаналізовані основні групи здоров’язбере-жувальних технологій, які застосовуються в освітньому процесі. Запропоновано низку методичних рекомендацій, що покликані зберігати та зміцнювати здоров’я дітей з особливими освітніми потребами під час організації освітнього процесу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: воєнні дії ; освітній простір України ; дистанційне навчання ; мережевий етикет ; діти з особоивими освітніми потребами
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 02 Apr 2024 11:36
Last Modified: 02 Apr 2024 11:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6129

Actions (login required)

View Item View Item