Байдюк, Н. В. (2016) Гендерна складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів: мотиваційно-аксіологічний компонент. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево. с. 150-152.
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text Zbirnyk_tez_27-28.10.2016-150-152.pdf Download (516kB) | 
Резюме
В статті говориться, що мотиваційно-аксіологічний компонент фактично становить основу для успішного засвоєння гендерно-орієнтованих знань та спрямований на посилення прагнення майбутніх фахівців перетворювати суспільні відносини у напрямку їх гармонізації.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | гуманізм ; емпатія ; толерантність ; відмова від дискримінації ; готовність до соціокультурного діалогу | 
| Теми: | Соціальна робота | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 13 Бер 2024 07:55 | 
| Останні зміни: | 13 Бер 2024 07:55 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6104 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



