Бенчмаркінг як спосіб підвищення конкурентоспроможності

Білик, В. and Плющ, А. (2023) Бенчмаркінг як спосіб підвищення конкурентоспроможності. Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: збірник матеріалів ІІІ Міжнародного науковопрактичного форуму (м. Хмельницький, 10-11 листопада 2023 року0. pp. 243-246.

[img] Text
4_Білик.pdf

Download (9MB)

Abstract

Бенчмаркінг має великий потенціал розвитку, який може забезпечити підвищення продуктивності і результативності бізнесу, але цей процес вимагає максимальної уваги і наукового підходу. Найважливішою перевагою, яку отримує підприємство, що запровадило бенчмаркінг, є перехід до системи безперервного удосконалення, що дозволяє підтримувати високий рівень конкурентоспроможності на ринку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Бенчмаркінг ; бізнес ; підприємство ; конкурентоспроможність ; ринок
Subjects: Економічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 04 Mar 2024 13:54
Last Modified: 04 Mar 2024 13:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6074

Actions (login required)

View Item View Item