Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами

Зорочкіна, Т. С. and Зобенько, Н. А. and Гончарук, В. В. (2023) Теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливими освітніми потребами. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (3). pp. 239-243. ISSN 978-617-653-083-1

[img] Text
03_НЗ(вар 2) Зобенько Н.Аю, Зорочкіна Т. С (4)-239-243.pdf

Download (631kB)

Abstract

У статті розкрито теоретико-методичні основи корекції сенсорного розвитку молодших школярів із особливим освітніми потребами. З’ясовано поняття «сенсорний розвиток», «відчуття», «сприймання». Розглянуто особливості сенсорного розвитку дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано види сенсорних відчуттів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Сенсорний розвиток ; корекція сенсорного розвитку ; молодші школярі з особливими освітніми потребами ; діти з порушеннями зору
Subjects: Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 28 Feb 2024 09:25
Last Modified: 28 Feb 2024 09:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6059

Actions (login required)

View Item View Item