Роль засобів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку

Панченко, О. О. (2019) Роль засобів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку. Вісник Черкаського університету ім. Б. Хмельницького. Серія "Педагогічні науки" (№3). pp. 280-284.

[img] Text
2019, Черкаси , Панченко.pdf

Download (289kB)

Abstract

Розглянуто особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як допоміжного засобу формування природничо-дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку. Закцентовано увагу на тому, що попри існування великої кількості комп'ютерних програм для дітей, спрямованих на психофізіологічний розвиток формування елементарних математичних уявлень, формування мовленнєвої компетентності та ін., виникає потреба у створенні та розвитку інформаційного та ресурсного забезпечення природного змісту не лише для отримання нової інформації, а й для практичного застосування дитиною отриманих знань. Проаналізовано сутність поняття «природничо-дослідницькі уміння» та схарактеризовано моливості комп’ютерних програм в організації природничо-дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформаційно-комунікаційні технології ; комп’ютерні та smart технології ; пошуково-дослідницька діяльність ; природничо-дослідницькі уміння
Subjects: Природничі науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 26 Dec 2023 12:02
Last Modified: 26 Dec 2023 12:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5830

Actions (login required)

View Item View Item