Гребенюк, О. В. (2023) Навчання іноземної мови як засіб соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Імідж сучасного педагога, 2(209). pp. 94-98.
Text
275873-Текст статті-640784-1-10-20230428.pdf Download (549kB) |
Abstract
Подано аналіз наукових досліджень із проблеми реалізації соціокультурної функції іноземної мови у навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Розглянуто наукові праці, які виявляють мету та зміст іншомовної освіти у сучасній системі шкільної освіти. Проаналізовано положення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, розглянуто предметні, особистісні та метапредметні результати освоєння адаптованої основної загальноосвітньої програми початкової загальної освіти в аспекті вивчення іноземної мови. Акцентовано увагу на дослідженнях, у яких пропонуються деякі підходи до реалізації соціокультурної функції іноземної мови в інклюзивній та спеціальній (корекційній) освіті. Висвітлено основні проблеми у використанні іноземної мови як засобу соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі. Особливу увагу зосереджено на соціокультурному складнику іноземної мови у школі, що забезпечує залучення дітей до дотримання норм здорового способу життя, здобутків культури, мистецтва, науки.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | діти з особливими освітніми потребами ; іноземна мова ; соціокультурна функція іноземної мови ; зміст іншомовної освіти ; предметні ; особистісні ; метапредметні результати опанування основної загальноосвітньої програми |
Subjects: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 29 Nov 2023 13:50 |
Last Modified: | 29 Nov 2023 13:50 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5821 |
Actions (login required)
View Item |