Викладання історії України в 5-х класах нової української школи (з практичного досвіду вчителя)

Постоєнко, В. С. and Присяжнюк, Ю. П. (2023) Викладання історії України в 5-х класах нової української школи (з практичного досвіду вчителя). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023». pp. 101-104.

[img] Text
rodzinka 2023 final-101-104.pdf

Download (691kB)

Abstract

Отже викладання історії України в 5-х класах НУШ (за новою концептуальною парадигмою) є оригінальним і достатньо ефективним. Воно передбачає різні інноваційні методи та прийоми. В умовах відкритої агресії росії проти України першочергове значення надається сторінкам історії України та тематиці громадянської освіти, де йдеться про національно-визвольну боротьбу українського народу за державність, також за збереження національної історичної пам’яті. Бути Українцем – першочергове завдання сьогодні і вчителя, і учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Масова сертифікація педагогічних працівників ; 2021/2022 ; Сovid-19 ; Гриневич Л. ; українська школа ; інтегрування в світовий простір ; онлайн-навчання ; 5-класники
Subjects: Historical sciences
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Sep 2023 13:46
Last Modified: 11 Sep 2023 13:46
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5704

Actions (login required)

View Item View Item