Постоєнко, В. С. and Присяжнюк, Ю. П. (2023) Викладання історії України в 5-х класах нової української школи (з практичного досвіду вчителя). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023». pp. 101-104.
Text
rodzinka 2023 final-101-104.pdf Download (691kB) |
Abstract
Отже викладання історії України в 5-х класах НУШ (за новою концептуальною парадигмою) є оригінальним і достатньо ефективним. Воно передбачає різні інноваційні методи та прийоми. В умовах відкритої агресії росії проти України першочергове значення надається сторінкам історії України та тематиці громадянської освіти, де йдеться про національно-визвольну боротьбу українського народу за державність, також за збереження національної історичної пам’яті. Бути Українцем – першочергове завдання сьогодні і вчителя, і учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Масова сертифікація педагогічних працівників ; 2021/2022 ; Сovid-19 ; Гриневич Л. ; українська школа ; інтегрування в світовий простір ; онлайн-навчання ; 5-класники |
Subjects: | Historical sciences Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 11 Sep 2023 13:46 |
Last Modified: | 11 Sep 2023 13:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5704 |
Actions (login required)
View Item |