Види й функції проблемних ситуацій як засобу розвитку іноземної комунікативної компетенції в учнів

Дяченко, Н. Ю. and Овсієнко, Л. О. (2022) Види й функції проблемних ситуацій як засобу розвитку іноземної комунікативної компетенції в учнів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. pp. 1018-1020.

[img] Text
Збірник Родзинка 2022 (pdf.io) (2).pdf

Download (372kB)

Abstract

В статті говриться, що застосування проблемних ситуацій на уроках іноземної мови сьогодні є досить поширеним та ефективним способом засвоєння та повторення знань. Дослідники наводять різні методи введення проблемних ситуацій в шкільні програми, адже, надзвичайно важливо сьогодні розвивати критичне мислення у дітей та давати змогу їм мислити індивідуально.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Проблемні ситуації ; уроки іноземної мови ; шкільні програми ; критичне мислення ; діти ; індивідуальне мислення
Subjects: Педагогічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 23 May 2023 13:26
Last Modified: 23 May 2023 13:26
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5520

Actions (login required)

View Item View Item