Дяченко, Н. Ю. and Овсієнко, Л. О. (2022) Види й функції проблемних ситуацій як засобу розвитку іноземної комунікативної компетенції в учнів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. pp. 1018-1020.
Text
Збірник Родзинка 2022 (pdf.io) (2).pdf Download (372kB) |
Abstract
В статті говриться, що застосування проблемних ситуацій на уроках іноземної мови сьогодні є досить поширеним та ефективним способом засвоєння та повторення знань. Дослідники наводять різні методи введення проблемних ситуацій в шкільні програми, адже, надзвичайно важливо сьогодні розвивати критичне мислення у дітей та давати змогу їм мислити індивідуально.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Проблемні ситуації ; уроки іноземної мови ; шкільні програми ; критичне мислення ; діти ; індивідуальне мислення |
Subjects: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 23 May 2023 13:26 |
Last Modified: | 23 May 2023 13:26 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5520 |
Actions (login required)
View Item |