Дяченко, Н. Ю., Овсієнко, Л. О. (2022) Види й функції проблемних ситуацій як засобу розвитку іноземної комунікативної компетенції в учнів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. с. 1018-1020.
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text Збірник Родзинка 2022 (pdf.io) (2).pdf Download (372kB) | 
Резюме
В статті говриться, що застосування проблемних ситуацій на уроках іноземної мови сьогодні є досить поширеним та ефективним способом засвоєння та повторення знань. Дослідники наводять різні методи введення проблемних ситуацій в шкільні програми, адже, надзвичайно важливо сьогодні розвивати критичне мислення у дітей та давати змогу їм мислити індивідуально.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Проблемні ситуації ; уроки іноземної мови ; шкільні програми ; критичне мислення ; діти ; індивідуальне мислення | 
| Теми: | Педагогічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 23 Трав 2023 13:26 | 
| Останні зміни: | 23 Трав 2023 13:26 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5520 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



