Нові інформаційні технології при викладанні німецької та англійської мов

Хачко, Є. В. and Ганєчко, В. В. (2022) Нові інформаційні технології при викладанні німецької та англійської мов. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих вчених "Родзинка - 2022" : зб. матеріалів XXIV Всеукр. конф. молодих учених, Черкаси, 27-28 квітня 2022 р.. pp. 1042-1045.

[img] Text
Збірник Родзинка 2022-1042-1045.pdf

Download (363kB)

Abstract

Під час навчання німецької та англійської мов необхідно враховувати їхні особливості. Оскільки специфікою оволодіння іноземною мовою є її двоїстість (з однієї боку, вивчення лінгвістичної структури, з іншого — розвиток мовлення), постає питання пошуку оптимальних методів навчання з урахуванням психологічних чинників розвитку мовлення і свідомого оволодіння лінгвістичними структурами. Оскільки мова є засобом комунікації, спілкування, то оволодіння цими комунікативними засобами можливе тільки при створенні комунікативних проблемних навчальних ситуацій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Викладання іноземної мови ; розвиток мовлення ; SMART-технології ; комунікативно-пізнавальні завдання
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 23 May 2023 12:02
Last Modified: 23 May 2023 12:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5512

Actions (login required)

View Item View Item