Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства

Ніколаєску, І. О. and Шинкарьова, В. С. (2022) Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Вип. № 2(7) / редкол. : І. В. Жукова (голова) [та ін.]. pp. 914-924.

[img] Text
naykova_2022-914-924.pdf

Download (858kB)

Abstract

Стаття порушує питання формування актуальних для інформаційного суспільства компетентностей у фахівців системи освіти, наголошує на об’єктивності і закономірності цифровізації освіти. Узагальнено, що тенденції цифрової трансформації освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки педагогів, націлених на інтенсивне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі виконання професійних обов’язків. Процес цифровізації обґрунтовано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Виокремлено складові цифрового суспільства, що водночас слугують детермінантами побудови цифрового освітнього процесу. Висвітлено значення професійної підготовки майбутніх вихователів у контексті подальшого забезпечення наступності формування цифрової грамотності зростаючих поколінь починаючи з дошкільного віку. Зіставлено ключові компетентності, актуальні для працівників системи освіти, у відповідності до оновленого фреймворку Digital Competenc.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Цифрова економіка ; цифрова грамотність ; система освіти ; педагог ; інформаційне середовище
Subjects: Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки

Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 20 Apr 2023 09:02
Last Modified: 20 Apr 2023 09:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5458

Actions (login required)

View Item View Item