Розвиток мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному віці

Петренко, І. О. and Ніколаєску, І. О. (2021) Розвиток мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному віці. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 495-496.

[img] Text
2021_rodzinkа-495-496.pdf

Download (724kB)

Abstract

В статті зазаначається, що мовленнєвотворча діяльність ˗ це процес, у якому через самостійне мовлення відображаються почуття, уявлення, враження, образи уяви, навіяні художніми творами та сприйманням довкілля. Більшість науковців усвідомлюють важливість і необхідність розвитку мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному віці та вбачають величезні потенційні можливості дітей у словесній творчості. Було визначено, що ефективність роботи з розвитку мовленнєвотворчої діяльності дошкільників забезпечується особливою організацією навчання, у якому поєднуються мовленнєвий (розвиток зв’язного мовлення), художньо-естетичний (розвиток художньо-естетичного сприймання літературних творів),інтелектуально-творчий (розвиток уяви, мислення, інших психічних процесів та пізнавальної активності дітей) та особистісний (формування емоційно-чуттєвої сфери, виховання особистісної активності, креативності та самостійності) компоненти в умовах, сприятливих для розвитку творчості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Мовленнєвотворча діяльність ; самостійне мовлення ; емоційно-чуттєва сфера ; особистісна активність ; дошкільний вік ; креативність ; самостійність
Subjects: Філологічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 15 Feb 2023 14:43
Last Modified: 12 May 2023 09:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5191

Actions (login required)

View Item View Item