Саморегуляція студентів як необхідна навичка 21 століття: формування та розвиток в процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування

Куліш, І. М. and Королюк, Г. О. (2022) Саморегуляція студентів як необхідна навичка 21 століття: формування та розвиток в процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування. Moderni aspekty vedy : kolektivni monografie, Vol.16. pp. 358-362.

[img] Text
chehiya_2022 (pdf.io).pdf

Download (610kB)

Abstract

В статті говориться, що поняття саморегуляції розглядається психологами як процес, за допомогою якого людина контролює або спрямовує свої думки, емоції та дії, щоб досягти поставлених цілей. Використання «саморегуляції» в контексті сучасного суспільства охоплює соціальну сторону цього поняття. Завданнями освітян стають створення умов для формування та розвитку саморегуляції студентів, здатності брати відповідальність на своє навчання (а в подальшому, за свою роботу і життя), співпраця зі студентами, направляючи їх та надаючи можливості таким чином, щоб допомогти їм брати на себе все більшу відповідальність за власне навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Організація Об’єднаних Націй ; освіта ; саморегуляція ; психологи
Subjects: Педагогічні науки
Психологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 15 Feb 2023 12:31
Last Modified: 15 Feb 2023 12:31
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5188

Actions (login required)

View Item View Item