Формування іміджу підприємства

Шепель, А. С. and Мехеда, Н. Г. (2020) Формування іміджу підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 205-207.

[img] Text
zb-205-207.pdf

Download (675kB)

Abstract

Отже, імідж підприємства виступає як один з інструментів досягнення стратегічних цілей організації, що торкаються основних сторін її діяльності та орієнтовані на перспективу. Сформований позитивний імідж підприємства забезпечує вільний доступ організації до різноманітних ресурсів: фінансових, інформаційних, а для цього потрібно чітко виділити етапи формування, вплив чинників зовнішніх і внутрішніх, застосування, при необхідності,науково обґрунтованих і перевірених на практиці технологій формування іміджу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Імідж ; підприємство ; принцип повторення ; принцип безперервного посилення впливу ; принцип «подвійного виклику»
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 02 Feb 2023 10:56
Last Modified: 02 Feb 2023 10:56
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5042

Actions (login required)

View Item View Item