Характеристика маркетингової стратегії підприємства

Чала, О. О. and Уманська, В. Г. (2020) Характеристика маркетингової стратегії підприємства. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 74-76.

[img] Text
zb-74-76.pdf

Download (825kB)

Abstract

Отже, стратегія визначається як комплексний план діяльності підприємства, який розробляється на основі творчого науково обгрунтованого підходу і визначається для досягнення довгострокових глобальних цілей підприємства. Таким чином, будь-яка маркетингова стратегія визначає вектор дій підприємства і по відношенню до споживачів, і по відношенню до конкурентів, а формування обґрунтованої маркетингової стратегії відіграє важливу роль у забезпеченні досягнення стратегічних цілей підприємства.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ринкова економіка ; маркетингова стратегія підприємства ; стратегічний маркетинг ; «стратегія переваг»
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 01 Feb 2023 09:49
Last Modified: 01 Feb 2023 09:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5007

Actions (login required)

View Item View Item