Бардадим, О. В. (2022) Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід. Молодь і ринок. pp. 138-144.
![]() |
Text
bardadimm.pdf Download (1MB) |
Abstract
Статтю присвячено проблемі впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в освітню сферу. Тому важливим завданням сучасної освітньої системи є поєднання педагогіки з сучасними цифровими технологіями. Завдяки інформаційно-цифровим технологіям значною мірою трансформується система викладання дисциплін у закладах освіти, що проявляється у: зміні змісту, формах та методах організації навчального процесу; робота з сучасними навчальними матеріалами нового покоління. Інформаційно-комунікаційні технології надають можливість сучасному викладачеві створювати нові навчальні матеріали, які використовувати їх як технічні засоби. Це, своєю чергою, сприяє: результативному навчанню, активізації навчальної роботи, трансформації методичної підготовки. Таким чином, педагогіка та інформаційно-комунікативна технологія розглядається як система, в якій технічні пристрої та дидактичні системи – це “цифрове” навчання, що є альтернативою традиційному методу навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Інформаційно-цифрова компетентність ; міждисциплінарний підхід ; інтегроване навчання ; інтегрований підхід ; цифрове навчання |
Subjects: | Природничі науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 01 Feb 2023 08:32 |
Last Modified: | 01 Feb 2023 08:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5000 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |