Береза, В. В. and Богданова, І. В. (2021) Маніпулятивні технології реклами та мас-медіа в романах В.Пелевіна «Generation "П"» та Ф. Беґбедера «99 франків». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 706-708.
Text
2021_rodzinkа-706-708.pdf Download (595kB) |
Abstract
В статті говориться, що основний ідейний зміст розглянутих романів спрямований на викриття маніпулятивних технологій засобів мас-медіа та реклами, що націлені на формування зразкового споживача, нездатного до критичного й самостійного мислення. Завдяки абсурдності, недолугості, гротескності рекламних текстів читачі мають змогу подивитися на суспільство з боку та усвідомити те, що покупка нових непотрібних товарів не зможе зробити нас щасливими.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Ф. Беґбедер ; гіпертрофування ; рекламна міфотворчість ; маніпулятивні технології ; засоби мас-медіа ; реклама |
Subjects: | Філологічні науки Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Sep 2021 12:23 |
Last Modified: | 09 Sep 2021 12:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4616 |
Actions (login required)
View Item |