Маніпулятивні технології реклами та мас-медіа в романах В.Пелевіна «Generation "П"» та Ф. Беґбедера «99 франків»

Береза, В. В. and Богданова, І. В. (2021) Маніпулятивні технології реклами та мас-медіа в романах В.Пелевіна «Generation "П"» та Ф. Беґбедера «99 франків». Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» / XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 706-708.

[img] Text
2021_rodzinkа-706-708.pdf

Download (595kB)

Abstract

В статті говориться, що основний ідейний зміст розглянутих романів спрямований на викриття маніпулятивних технологій засобів мас-медіа та реклами, що націлені на формування зразкового споживача, нездатного до критичного й самостійного мислення. Завдяки абсурдності, недолугості, гротескності рекламних текстів читачі мають змогу подивитися на суспільство з боку та усвідомити те, що покупка нових непотрібних товарів не зможе зробити нас щасливими.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ф. Беґбедер ; гіпертрофування ; рекламна міфотворчість ; маніпулятивні технології ; засоби мас-медіа ; реклама
Subjects: Філологічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Sep 2021 12:23
Last Modified: 09 Sep 2021 12:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4616

Actions (login required)

View Item View Item